Enquête werkgroepen
Het voortbestaan van een club is mede afhankelijk van het enthousiasme en inzet van haar leden. Voor een goed draaiende vereniging is het noodzakelijk om een aantal actieve werkgroepen te hebben. Een werkgroep opereert zelfstandig en legt verantwoordelijkheid af aan het bestuur. Een werkgroep bestaat uit 5 tot 10 leden en wordt aangestuurd door een Coördinator (kartrekker). Op dit moment is er behoefte aan het samenstellen van vijf werkgroepen, waarvan de globale werkzaamheden hieronder staan vermeld. Kijk welke werkgroep het beste bij jou past, vul de enquête in en klik op de blauwe verzendknop. Vele handen maken licht werk!
1. Wat doet de werkgroep Activiteiten?
Het organiseren van clubavonden, excursies, clubuitjes, foto-exposities, fototochten, sociaal-maatschappelijke opdrachten/projecten en de seizoenafsluiting.
2. Wat doet de werkgroep Educatie & Techniek?
Het voorbereiden en aanbieden van cursussen, lezingen en workshops. Daarnaast het bieden van ondersteuning bij technische problemen, zowel op het gebied van hardware als software.
Het in groepsverband, aan de hand van foto- en filmmateriaal, samenstellen van HD-AV compilaties en met behulp van een beamer en projectiescherm aan het publiek laten zien.
4. Wat doet de werkgroep PR & Communicatie?
Verantwoordelijk voor de nieuwsberichten, Public Relations en de interne en externe communicatie van de fotoclub. Het onderhouden van de website en socials.
5. Wat doet de werkgroep Bestuur?
De algehele leiding binnen de vereniging. Financiën, jaarverslag, jaarprogramma, bijhouden ledenlijst sponsoring- en subsidietrajecten en ondersteuning van de werkgroepen.